Min festivalsommar närmar sig, det blir till 92 % två festivaler i sommar !

Peace and Love :

P och L i dalarna har blivit en tradition i min sommarkalender, om man kan kalla ett par besök en tradition ?
Men skit i traditionen, festivalen är mycket speciell. Den bedrivs i Borlänge centrum i slutet av Juni varje år, artister som Iggy Pop, Roky Erickson,Looptroop,Sex pistols och Kapten röd har beskådats under åren. Festivalen är charmig då den genomförs i en innerstad, ca 10 scener i ett centrum är en skön ide'e. Men inte bara en skön ide'e utan också ett lyckat koncept,
JAG SKA DIT.

nu dör datorn, skriver om Öland Roots ( min ögonsten ) imorgon !

Puss


Kommentarer
Postat av: Janne

Blir det inga "Stranddagarna" i år då??

2009-02-20 @ 09:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0