Look A Like ?



Hagström tycker det är det likaste han sett .....



Bjuder en så får en.
Nu är jag äntligen i Sundsvall efter en lång och segdragen resa, första dagen i Sundsvall var trevlig med mat på stan och fläskpannkaksmys på aftonen. Igår var det torsdag, idag är det fredag och vi har redan hunnit baka äpplerutor och haft det trevligt i cirka fyra timmar. Nu ska man bara vaska av sig gårdagen och återigen ta sig till centrum, målet med dagens stadsvandring är inte helt oväntat ett Systembolagsbesök. Ru(o?)m och öl står skrivet på den ofullständiga inköpslistan, en inköpslista på bolaget är oftast inte fullständig förräns man betalt och klivit ut.
Fredagkvällen innehåller Tacomys, och någon av de ännu inte inhandlade rusdryckerna. Kommer säkert bli riktigt tufft i alla fall, att både få i sig taco och alkohol under samma sittning.
Och imorgon väntar ett besök på pampiga Norrport arena, Giffarna tar då emot Umeå 13.00. Kvällen kommer vi troligtvis viga åt "Kåren", ett studenthak i stadskärnan..
Det är helt underbart att vara här, avbrott i vardagen är alltid lyckade ! En sakner Hagström pöjken i sitt revir..

Nu ska jag slå stöpp i brunnen i duschen, gårdagen skall av och en ny dag skall pryda min lekamen !


ses och hörs kära du.

+ Suss puss tär  !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jävla sär.



Jag vill också gosa med Daniel & Angela.

2009-02-27 @ 22:16:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/16879

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0