Dom säger vi har skumraskaffärer med botanikern.. Hahahahaa




Har som du kanske märkt börjat lägga in en låt vid varje tillfälle jag skriver några rader på denna min egen sida, den enda egna sida jag har. Mitt böllplank mot världen kan en säje =)
Ikväll blir det en gammal klassiker jag inte förtärt på åratal, varma mackor med champinionstuvning ! Johanna kommer förbi på en myskväll, något glas vin kommer säkert passera min strupe innan kvällen blir natt. Länge sen jag träffade henne, och Sussi har aldrig träffat henne. Så vi bjöd över henne på en mackbuffe, inte illa. Låten jag bjuder på idag är ett samarbete mellan Governor andy,Junior eric,Eyen-e och Kapten röd. Den sistnämnde gör i denne version låten på egen hand, som en bruker säje om killer som är singel. " Di gört på egen hand " Men vad är det egentligen de gör ?

Nu skall jag fullborda en middag till 12 personer, inklusive semla till kaffet.

Älskar dig, och älskar du inte mig så älskar jag dig ändå .......

Kommentarer
Postat av: papi

Ja älskar dej,men dä vet du ju redan.

2009-02-13 @ 11:57:38
Postat av: Sofia

uuu jag älskar dig också

2009-02-13 @ 23:21:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/16879

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0