Det som är kvar av Vecka 6 .

Onsdag ( idag ) :

Sitter nu på jobbet, när den här arbetsdagen är slut skall jag åka till lundbybadet och worka out. Det är samma som träning, fast det ska ju låte lite också så här i storstan. Efter utworkingen ska jag träffa min fru och ta en fika på stan, eller i stan beroende på hur man ser det. Kvällen blir nog lika lugn som igår, någon skön film kanske ?!

Torsdag :

Skall åka i ett jobbärende till Skåne över dagen, tror det är första gången jag använder ordet jobbärende när jag pratar om mig själv. 92 kilo Ericsson ska ut på vägarna, förhoppningsvis är jag tillbaka till fotbollsworkaouten på kvällen. Efter den blir det sängen, tro mig !

Fredag :

En fin arbetsdag skall utföras och slutföras, efter den är jag öppen för lite vad som helst. Med tanke på att träningsmatcherna börjar på lördag, så blir det knappast något alkoholrelaterat under aftonen. " Let's dance " brukar ju vara hett under fredagkvällar, gubbig som jag är föredrar jag lite kultur i form av " På spåret ". Det är gött o få mä sä nåt av en tv kväll, skitsnack.  Man får inte med sig ett skit, bara en massa järnvägar och svåra frågor. Men Oldsberg och Hellberg är ju obetalbara.
Efteråt räknar jag med kurragömma i sängen !

Lördag :

Antingen börjar den här dagen med Träningn 10.00, eller Match 12.00. Gissa vad jag hoppas på ?
De som inte spelar match skall träna, och tvärtom. När den fysiska aktiviteten för den här dagen är över börjar planeringen inför kvällen, jobbfest står på schemat. 18.00 drar vi igång hos min kollega, för att sedan låta kväll bli natt och alkohol bli yrsel.
Vart den här kvällen slutar rent emotionellt kan jag här och nu inte svara på, ledsen.

Söndag :

Ett tungt huvud är ingen högoddsare en morgon som denna, men man kan ju alltid hoppas. Ska bara vara i soffan under dagen, för att senare under eftermiddagen beskåda West Ham - Manchester united på någon sportbar någonstans i denna underbara bygd. Kan också bli en Bingolotto afton om det vill sig, men det får bli som det bli. Blir det av blir det hos fia och sjöa, där vi brukar spela bingolotto =)


Har du något världsomspännande för dig i veckan ? Eller är din vecka lika intressant som min ....

Tell mii

Kommentarer
Postat av: stor kuk

tjena brotti kul att du kan ligga så långt före i tiden. men sen står du där med kuken i näven och sussi i dörra och undrar vart helga tog vägen.planering planering

2009-02-04 @ 12:13:12
URL: http://htt
Postat av: Sundsvall Dragons

Man kan helt enkelt inte läsa sig trött på dina fantastiska blogginlägg, Biggie. Någon borde dock censurera dina inlägg: "Leka kurragömma i sängen" är ett uttryck som inte är avsett för dina läsares barnaögon. Ytterligare ett önskemål från min sida är att varje blogginlägg följs upp av en lika belevad kommentar, som ovan, från prickig kuk.

2009-02-04 @ 12:39:18
Postat av: whufc

uuuuu....Biggie! Det enda som skiljer dig och mig Biggie är ett par kilon plus eller minus samt att jag har bättre väder!=D

2009-02-05 @ 08:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0