Ännu ett verk signerat Mästaren...



Morrissey har gjort det igen, ett album med stil och fason. " Years of refusal " är namnet på den nyspunna plattan, och jag har redan hunnit lyssna in mig på alla låtar. Det är som vanligt med Morrissey, första gången man hör låtarna är man lite skeptisk. När man väl lyssnat på låten för 13:e gången, så känns det som det aldrig funnits något annat.
I helgen sken solen på oss, och nu kommer det här. Något positivt lurar bakom busken, frågan är bara.

Vems är busken ?


Piii.
I helgen vann vi mot Dalen med 2-1,  jag spelade 35 minuter och hade det riktigt kul. Skönt att vara igång med fotbollen igen, nu är helgerna fulla av fotboll. Jag hann också med att äta en hjärtansdag middag med Sussi, Chez Amis fick sig ett besök. 4-5 stycken alkohol senare begav vi oss till Inferno, de hade tydligen hårdrocksafton. Musiken var förutsägbar, men ölen var god. Och vad behöver man mer än en god öl och en vacker flickvän vid sin sida ?!
puup.


njau 

Kommentarer
Postat av: uuu

uuuu...du har allt klart du biggie

2009-02-19 @ 21:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0