Fotboll.Mysdag.Madonna.

Vad är söndag för dag ? Madonnadag !

Känns lite skumt att man skall gå och se Madonna på söndag, dessutom bara nån kilometer hemifrån. Har inte tänkt så mycket på de där biljetterna vi bokade i våras, men nu när det närmar sig vänjer man sig med tanken. Känns inte som att Madonna på ett utsålt Ullevi kan bli dåligt, hon vet vad hon sysslar med. Eller, hon borde veta det i alla fall. Ikväll blir det till att gå och se Lunden - Kozara i div.4 Göteborg, känns som att min säsong är över då jag varit skadad 6 av 7 månader i år. Men som tur är så mår jag inte särskilt dåligt av det, det är kul att träna med ett skönt lag. Men helt klart hade det varit kul att varit skadefri hela året och kunnat visa vad man går för, även jag som Madonna vet vad jag kan.Inte på ett Utsålt ullevi, men väl för 36 betalande på Stråvallen. ujujuj !
Lördagen inleds med fika på Öckerö med Johanna, hon drar till stockholm om 1 vecka så det blir lite av en avskedsfika. Sedan kan det bli en runda frisbeegolf i Skatås med Sjöstrand, eller kanske beachvolley. Kvällen kommer innehålla soffmys i think, men det visar sig.
Och Söndag som sagt, kommer att ägnas åt "Queen of pop".
En trevlig helg..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0