Det var länge sen ..



Jag har färdats, jag har slitit. Jag har festat, jag har haft det bra. Jag har jobbat, sedan vi senast lästes. Det är inte mycket med den här bloggen längre, "en örker inte". Om det någonsin varit något med den här bloggen ?
Idag är det solen som bestämmer över Göteborgarna, 30 grader i skuggan och 10 till i solen. Idag luktade min tåjuice smörpoppade popcorn som de gjorde på Karlbergsskolan, härliga tider friska tider.
Jag skall vara ärlig och skriva att jag inte har något kul på lager, så jag stannar här för nu.
Nu vet du att jag lever i alla fall, och frodas.

Puts o Tegel

Kommentarer
Postat av: kentarne

Din blogg har varit toppen.

Det är bara att bryta ihop och komma igen.

Kanske lite färre bilder på dig själv vore önskvärt.

Puss Kent

2009-08-21 @ 11:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0