Veckan som vi just fått smak på....

Tisdag :
Jobb som vanligt, sedan blir det en lugn afton med träning och mycket mys förhoppningsvis.
Är grymt sugen på att besöka Restaurang Bombay för andra gången i mitt 23 åriga liv just denna vecka, det vore en riktig tisdagstristessdödare. 

Onsdag :
Jobbet som jag egentligen inte behöver nämna, just för att det är så otroligt självskrivet som vardagsaktivitet i mitt lilla liv. Kvällen däremot kommer att bjuda på något jag inte gjort på flera år, jag och stor moro skall ut till Hjuvik och kolla fiskelyckan. Kaffetermosen och smörgåsboxen kommer vara mitt ansvar, likaså fiskeutrustning på stor moros. Skall bli ljuvligt att bara vara ute vid havet och kasta efter lite fisk, vare sig fiskelyckan infinner sig eller ej !

Torsdag :
Blir nog en mycket lugn dag med träning som enda höjdpunkten, kan inte finna något annat i skrivandets stund som skulle kunna överträffa överåsvallen denna Torsdag. Men vad vet jag ?

Fredag :
Jobb fram till 14.30, efter det så kan det kanske bli 1 eller 2 öl på någon av Göteborgs alla After work hak.
Beror nog mest på vädret under dagen, sol = after work, Molnigt = Gevalia Ebon'y ! Det är också match på Överåsvallen under kvällen, men mycket tveksamt om jag skall spela då jag inte gjort någon hel träning sedan skadeuppehållet. Dessutom skall man bli uttagen också, och det är lättare sagt än gjort när man varit borta i 7 veckor.

Lördag :
Upp i ottan, bilen styrs mot Halmstad. Vad händer i Halmstad ?
Vi skall bo på hotell och äta gott, troligtvis också dricka likaså. Hoppa att solen skiner och att Halmstad visar upp sig från sin bästa sida, kommer att bli en underbar dag i Hallands hjärta ( OBS ! självutnämnt. )
Inte omöjligt att ett salongsrus kommer infinna sig under lördagkvällen, lite kul vore det .

Söndag :
Upp och ner till en Grosse frukostbuff'e, det bästa med hotellnätter. Ja, morgonen efteråt då man får frossa i prinskorv och äggröra. Klart att natten också kan bli trevlig, fast på en helt annan nivå.


Fin vecka och goda frukostar önskar jag er ....................





Pussisussihärtär !


Kommentarer
Postat av: papi

Jaha då va dä kört bilen även denna helg! Och så trodde nog jag att 2 vita veckor va just 2 vita veckor? Men så ä dä visst inte!!!!!!!!!

2009-04-21 @ 13:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0