Underbar föda.



Jag och Sussi tog oss till andra långgatan i afton, jag beställde "mixed grill" och fick mig en smakupplevelse av sällan skådat slag. Maten var helt underbar, men lika underbart var det också att den aldrig tog slut. Det är svårt att skilja de faktum ifrån varandra, vad är egentligen bäst. Att maten är riktigt god, eller att den aldrig tar slut ?!

Nu sitter vi och inväntar en långfilm framförd av TV4, skall bli intressant.
Men inget slår dagens höjdpunkt och du bör betrakta det här som ett Restaurangtips, Restaurang Bombay var namnet. Andra långgatan är gatan, gatornas gata !



Pussi

Kommentarer
Postat av: papi

Jag tar till mej budskapet,att besöka restaurang Bombay. Kanske redan nästa gång jag besöker mitt 'hjärtas stad'. Mitt hjärta finns ju där mina barn är. Kram

2009-04-19 @ 06:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0