Omväxling förnöjer väl ?










Det finns ingen gräns för hur mycket fotboll man kan se i Fotbollshuvudstaden i sommar, som om det inte vore nog så beställdes Canal + idag. Omväxling förnöjer, inte sant ?
Tråkigt bara att endast BK Häcken har priser som stämmer överrens med det som finns i plånboken, Öis - Gais vore kul på Söndag. Men inte 290 kr kul  =) synd synd....
65 kilometer från mig spelar Elfsborg sina hemmamatcher, fotbollen flöder runt mina fötter. Sommaren är nära nu, riktigt nära. På lördag skall det bli sommarvärme igen, då blir det grillmöjs på Öckerö. Denna idyll i Göteborgs skärgård, men först måste man träna. Denna lördag 9.30, om omväxling förnöjer återstå att se !

Nu ska jag ta av mig all pressad bomull och krypa ner bland nyryckt dun, bad bad people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0