Grym låt och en fet sol...



Bästa radiolåt sedan Morrissey's "Irish blood, english heart" spelades var eviga dag i etern.
Med reservation för att jag tog i från fotknölarna nu, ledsen käre läsare!







Solen kommer hänga som ett stort granatäpple över Halmstad på lördag, och vi är där !
Kommer bli så overkligt skönt att ta en Nastro Azzurro Peroni på någon av Hallands hjärtas uteserveringar, yammi yam. Med min favoritkvinna, lite skönt puttinuttit så där som i filmer från italien.



Solen skiner över Biskopsgården i detta nu, en obeskrivlig Bengt Alsterlind feeling infinner sig !

Himmelrike, Himmelrike...

Kommentarer
Postat av: Wilson

Ja, nu tog du i från fotknölarna. Jag har visserligen inte fått äran att höra Millow medan jag susut fram på gruset mellan Öreryd och Åsenhöga i min gula postbuss; kanske ter sig musiken bättre under sådana omständigheter. Om man tvingas se denna video till blir tonerna inte särskilt ljuva.



Härligt av mig att som entré här i bloggen döma ut dig på detta ohövliga vis. Det är dock uppenbart att du och ingen annan är bloggarn i Lunden ÖBK, vi får bestämt slänga in en länk på Lundens startsida!

2009-04-23 @ 14:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0