1 - 5 , inklusive total förnedring.

 

Öis fick verkligen känna på att de inte varit i allsvenskan på några år, inte minst målvakten ( som aldrig varit där ) .
1 - 5 talar sitt tydliga språk !

Idag har jag varit på jobbet som vanligt under veckodagar, det var helt okej. Mycket trevligt väder och mycket roliga händelser, till helgen blir det Värmland. Men först skall denna vecka förverkas, med påskmiddag på jobbet som en liten milstålpe.
I Karlskoga skall det festas med Sussis syskon bland andra, påskafton blir förhoppningsvis ganska städad.
Bilen skall lagas och släkt skall hälsas på, som brukligt. Långhelger lyckas alltid komma lägligt av nån anldning, nån sån outgrundlig anledning.
Nu väntar träning på överåsvallen 19.00, det blir rehab idag också. Har fan gjort fler rehab än fotbollsträningar sedan jag började i Lunden ÖBK, men jag är van.Jag måste gjort någon fotbollsgud där uppe väldigt illa, kan inte finna någon annan förklaring.
 Nu ska jag sova en stund innan cykeln sätts i rullning mot träningen, sov gott.


 ....Bilder från Öckerö i helgen, värt en omväg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0