Ännu en vecka har gått, hemma i Karlskoga igen !



Att göra denna helg i Karlskoga !

¤ Spela sista matchen för säsongen, derby mot strömtorp på stråvallen.

¤Rensa ur det sista ur gamla lägenheten, eller ja. I alla fall det sista ur vinden.

¤ Hälsa på morsan, som jag skall försöka göra de gångerna jag är i Karlskoga.

¤ Ännu en match skall spelas, B- Laget skall möta Rävåsen på söndag 13.00.

¤ Festa med laget i eftermiddag, sedan blir det säkert utgång. The Kristet Utseende spelar på wickan Hahaha !!

¤ Kanske äta middag med Sussi Far och Gunilla , vore kul.

... det blir ingen tid för rekreation när man är i Karlskoga direkt, vore skönt att bara ligga i soffan o äta popcorn.
Kanske i ett annat liv, nån annan gång =)
Veckan som gått har varit mycket trevlig, man har kommit in ännu bättre i jobbet. Nästa vecka skall vi under torsdagen åka till Ullared med jobbet, kommer bli intressant.
På lördag flyger jag och min vapendragare Per Thörn till London, jag skall för första gången i mitt liv se en match med West Ham United live. Samma sak för Per, han är också grön på West Ham matcher. Det kommer blim riktigt kul, det kan man redan nu slå fast. Och hoppas verkligen att West Ham då också lyckas slå Bolton i den matchen, Elmander kommer inte ha något att säga till om.
Nu skall jag börja röja på vinden, hoppas det kommer funka bra.

Du får ha en bra helg !
Och vad skall du göra i helgen ?

ciaoooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

läckert shreek

2008-10-01 @ 22:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0