Imorgon Ullared, Lördag London !!



Ja imorgon bär det av mot Ullared med jobbet, kan bli en intressant dag. Prylkåta damer i en enda stor röra, och så vi.
Men jag tror att dagen kommer att bli rolig, ett tillfälle att lära känna brukarna ännu bättre. Jobbet rullar på riktigt bra här i Göteborg, det är bara roligt =)
Och på lördag bär det av mot London, tror inte att ullared kan matcha den upplevelsen ?!
Jag och Thörn skall se vårat favoritlag, jag talar då om West Ham. Som på söndag tar emot Bolton på Upton park, vilken grej.
Så nu hoppas jag att ditt veckoslut blir bra, så skall jag se till att mitt också blir det !!

Cuiaioaooaoaoa

Kommentarer
Postat av: brotti

tja läser de du skriver så fort du skrivit något men skriver jävligt sällan något själv. men men jag vet vart jag har dig och hoppas att de flyter där nere ha de gott så hörs och ses vi.storknull

2008-10-01 @ 22:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0