I london annu, utan prickar . HahA

Nu ar det snart bara en dag kvar i London, vi har hunnit med att shoppa en massa.
Idag drog vi till Oxford street for att shoppa los, och det gjorde vi.Det var gor kul att handla i huvudstaden, men pengarna rullar ganska fort. Tur da att man har sa mycket av dem =0
Och nar man skriver har sa far man inga prickar pa kopet ,som synes !!
Snart ar man hemma igen, da blir allt som vanligt igen. Hoppas att hosten och vintern i GBG gar fort, och hoppas att mitt tankspridda inre gor nagra stora fragetecken i mitt liv till utropstecken ?!?!
Kanns lite skumt just nu, en person snurrar mycket i mina tankar =(

nu ska jag sova med Per Thorn, det du .......

Kommentarer
Postat av: Haga

Är det Robert Green du avser?

2008-10-07 @ 16:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0