Tisdag eftermiddag, och allt kan hända !

 

....idag är det tisdag, och hemgång från arbetet väntar. Den gamla vanliga resan med vagn nr 5 från Vårväderstorget till Ekmanska, där jag kliver av och traskar 5 minuter. Och efter de 5minuterna är jag framme vid min dörr,same old story. Eller old och old, kanske inte så jävla old ändå. Men men, en historia är det i alla fall !
Sjöa kommer förbi på Korv och Fotboll ikväll, Liverpool - Atletico madrid visas på tv6. Men först ska jag nog städa, o diska och allt sånt som man bara gör på tisdagar.
Imorgon är det Halloweenfest på jobbet, jag har precis gjort klart med vad jag ska vara.. Det är en hemlighet tills 17.00 imorgon em. Hittade en grym mask på internet som jag skall köpa !
Och på Torsdag kommer Sussi förhoppningsvis, ska bli skönt att bara ta det lugnt och umgås med henne ..
Nu ska jag kila från jobbet, ha en riktigt bra kväll och tänk inte för mycket på mig och allt som hör därtill =)



arrieeviddecci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0