Imorgon börjar jag jobba, efter en vecka i sjuksängen !




Jao, imorgon börjar jag alltså jobba igen efter en vecka i sängen på Förtroligheten 5. Adressen som jag bor på här i Göteborg, veckan har varit seg. Fan va segt det kan vara att bara ligga och titta i taket, hellre jobba än bara sega. I alla fall när man ändå inte kan göra något, av sin ledigehet.
Influensan är grym, man är ju helt kraftlös. Nästan otäckt energilös !
Men nu ska den vara överstökad.
Till helgen får jag nog besök av Sussi, eller om jag besöker henne. Vill i alla fall träffa henne, känns som det var längesen nu.
En vecka i sängen är som en månad på jobbet, ett gammelt talessätt från karlberg höhö
Mmmmm, nu ska jag lägga mig o titta på Sverige - Turkiet i nåt handbollskval. Den ultimata tv sporten =)

Puss på er, en lite blötare till Sosi...

CiAo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0