En hyllning till Far.....



Han ställer alltid upp när det krisar (som idag), han har alltid haft hjärtat på rätt ställe.
Han behöver själv inte få ut nåt av att ställa upp, ändå gör han det. Och det gör det så mycket smidigare för en son många gånger, man kan inte göra annat än att hylla honom !
Nu sitter jag framför datorn på jobbet och skriver lite sanningar om min Far, kan inte tänka mig en bättre och mer pålitlig sådan. Många har föräldrar som aldrig ställer upp för sina ungar, jag har aldrig haft nåt sånt problem. Alltid skjutsat till träningen, alltid hämtat från träningen. Alltid fixat så man haft nåt att äta efter träningen, ibland till och med bakat bröd. Men det var i och för sig bara en gång och aldrig mer ( hahaha ), ljus limpa blev kavring av någon outgrundlig anledning.. Men jag gillar tänket  =)

Nu ska jag kila hem, lägga mig i badet en stund. Sedan kolla på Ryssland -Sverige, i en på förhand intetsägande hockeyuppgörelse !
Kl 21.57 kommer ett tåg från Laxå med en söt tjej ombord, då ska jag hämta henne och bära med henne hem till Örgryte!!

Så ser min kväll ut, vad händer i ditt liv ??

Ciaoo

Kommentarer
Postat av: papi

Man tackar å bockar. Men visst ä ja rätt vrång emellanåt,fast dä går snabbt över för man vill ju inte va långsint.

2008-11-07 @ 07:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0