Upp ur sjuksangen, in i hetluften !!

Upp ur sjuksangen, in i hetluften !!

Ja det kan man verkligen saga, in i hetluften.. Cirka 45 i solen och en luftfuktighet som overskrider allt jag tidigare upplevt !
Men men, jag ar pa benen igen efter fem dagar i sangen. Att livet kan vara sa annorlunda, fran det att man ligger under tacket med feber till's det att man ar uppe igen efter nagra dagar precis som om man aldrig legat dar.
Jag har fat nyt reseblod, inte nytt blod utan ny lust att resa och upptacka. Var sugen pa at aka hem tidigare i veckan, inte konstigt nar det enda jag gjorde under dagarna var att betrakta Geckos som sprang i taket ovanfor mitt huvud.
Jag blev i och for sig aldrig rastlos, eftersom det bor cirka 20 stycken i var bungalow.Men anda.
Loas ar vackert nu nar man kan upptacka det, helt orord natur precis framfor ogonen pa mig precis hela tiden. Saknaden av Kilstavagen och Karlbergskiosken finns ju alltid kvar, men inte fullt sa stark har i Laos =O
Konstig kansla nar man saknar er men inte det, manniskorna fast inte miljon..
Fick hora av en liten kille i en shop att West Ham lekte med Blackburn igar, 2-1 sa han. Inte en aning om det stammer, men for mig ar det sanning och den gor mig glad.
Har ocksa sett att Brynas har det tufft hemma i Svedala, men slar man inte Leksand,Mora och Malmo i kvalserien har man inget i elitserien at gora. Sa upp till bevis, och lycka till !

Skulle ju ocksa beratta om dagen som gatt har i Vang Vieng, jag och Sussi hyrde cyklar och tog oss till floden.
Vi cyklade langs den dammiga vagen som loper genom staden vi befinner oss i, vi foljde den till stallet dar tubingen borjar. Dar man forst satter rumpan i ringen som tar en ner for floden ( Tubing ).
Dar ligger en restaurang som odlar egna gronsaker och eget kaffe, och overskottet gar till at hjalpa barn i skolan.
Jag vet, jag ar sa oerhort varmhjartad =)
Efter deras specialare, en murdberryshake. Sa cyklade vi hemat igen, forbi en marknad dar vi stannade en stund.
Dar salde de nagot Baverliknande djur, inklusive pals och allt sant.Sa javla vidrigt, 40 gradig varme och hade troligtvis legat dar hela dagen. Puuuhhhh.. ( som en hormonstinn trettonaring pa Lunarstorm skulle uttryckt det ) !

Aja, jag vet. Ni ar trotta pa mitt sjalvupptagna skrivande, men vad fan ska jag skriva om da   =)-

See youu

Ciao

Kommentarer
Postat av: Bikare

Ska bli kul o se Brynäs i nobelhallen nästa år

2008-03-19 @ 09:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0