Sugen pa en bostad i Laos ?

Sugen pa en bostad i Laos ?

Vilka dagar jag har har pa Don Det, idag borjade jag med att cykla runt on pa egen hand.
En resa pa 1 timme ungefar, sen traffade jag nara svenskar som jag akte med till grannon for att bada och titta pa vattenfallet..
Dagen har varit underbar, skall tyvarr lamna Laos imorrn for grannlandet Cambodia.
Narmare bestamt Kratie, en stad mellan mig och Pnom penh ( huvudstad i Camb. )
Orkar inte skriva sa mycket mer nu !!
Ska pa Laosiansk grillfest ikvall, med svenska vannerna =)

Skriver mer nar jag kommer till Kratie, sa seg nu.
Men titta pa bilddagboken.se och sok pa  allemansland sa hittar bilder fran min cykeltur idag Bla

Vi ses och skot er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0