Samma som forra, fast nytt ...

Samma som forra, fast nytt ...

Eftersom datorn jag satt vid forut tappade humoret sa skriver jag vidare nu istallet..


Efter den dar jobbiga overtanda killen sa kom Olle och alex till var bar for att hoppa i Lianerna ut over floden som de gjort varje dag, efter deras hopp foljde vi med till grannbaren dar de slagit lager.
De hade funnit ett par fran Flensburg respektive Ipswich, tva mycket trevliga personer. ( men vilken salig blandning )
Nar vi druckit upp bestamde vi oss for att ga over bron som vi tidigare gatt over efter Tuk-Tuk farden till floden, men nu gick vi over den fran andra hallet. Och det var vi ju tvugna till eftersom vi skulle hemat, vi haffade forsta basta Tuk-Tuk for att ta oss.( som en sager )
Val hemma vid Bungalown tog vi en ol och bara slappade ett tag, for att sedan forpassa oss till Bamboo Bar.
Ett litet trevligt stalle precis bredvid min bungalow, dar satt vi hela ganget. Inklusive mixparet fran flodbaren tidigare under dagen, vi satt och hade det trevligt i flera timmar. Kvall blev natt och efter att de slackt ljuset i baren var det som underforstatt, natten hade anlant och gjorde det omojligt for oss att halla oss vakna.
En mycket trevlig dag var till anda, sadana dagar vill man inte ha ogjorda.

Under natten fick jag sms fran min far, han ville bara beratta att Brynas vann forsta matchen i kvalserien mot Vasteras.
Efter fem Beerlao i blodet och med vetskapen om att Brynas vann den sa viktiga matchen var det inga problem att somna, aven fast madrassen vi ligger pa mer liknar ett betongblock an en sang !

Dagen som nu haller pa att glida oss ur handerna heter Torsdag och den har varit mycket avslappnad, mina kompisar 88-orna har alla varit sega. Sa ocksa jag.
Tog en langpromenad under eftermiddagen, kom ut pa ett falt letandes efter en gratta som det var skyltat till fran vagen. Jag gick nagra kilometer innan jag kom fram, val framme ville en gubbe ha pengar av mig for att jag skulle fa ga in i grottan. Pengar som jag inte hade, och det aventyret blev snabbt en drom.
Tur da att jag pa tillbakavagen fick syn pa en apa som jagade hons, fan vilken rolig apa. Han sprang runt och knuffade ikull hons pa en grasmatta, hade kunnat betala en Sagabiobiljett for att fa se det ( 90 kr ). Ska nog ga och kolla pa honom imorrn igen, ta med en picknickkorg och bara titta pa hans dagsverk.
Vem vet, vi kanske blir basta vanner.
Vi ar ju ganska lika varann sager dem, manniskan och apan.
Dagen har hur som hellst varit rogivande, och det ar sa mina dagar ska vara har nere. Om jag sjalv far ro over dem vill saga, hoppas.

Nu ska jag ta mig en kvallsdusch och fukta halsen med Eau de collone, och se vad det kan ge  ; )


Ciao

Kommentarer
Postat av: Han som gor jobbet ;)

Du verkar hittat ditt stalle Mac! Koh Chang ar lovlie, ifall du tar dig dit! Det rekommenderas! Hade bra sista tiden!

2008-03-22 @ 05:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0