Ny kamera, ny bilddagbok !

Ny kamera, ny bilddagbok !
Nationalarenan for Laos Fotbollslandslag, i Vientienne !


Idag inhandlade jag en sprillans kamera, fixade ocksa ett nytt konto pa bilddagboken.se.
Sa om du vill se lite bilder fran mina dagar i Vientienne ( Huvudstaden i Laos ), till att borja med. Sa ga in pa bilddagboken.se och sok pa Alias: Allemansland, dar hittar du mina bilder.
Har inte lagt upp sa manga, men det kommer. Tar ju sadan tid att lagga upp bilder har nere, inklusive att mina datakunskaper ar begransade !!

Det var det jag hade att beratta for nu, det ar olidligt varmt idag. Vore skont med nagra minus =)
Ikvall 19.00 min tid aker jag med sovbussen till sodra Laos, det ar 13.00 i sverige. Sa skulle jag resa i sverige skulle det inte vara en sovbuss !
I like ya a lot


Ciao

Kommentarer
Postat av: brotti

tja vad latjo med ny kamra ska försöka fixa de där med
tatto åt dig skickar ett mess när jag vet mer. hade så grymt gott där nere nu så hörs vi. you stand alone but you stand high....

2008-03-25 @ 16:35:35
Postat av: Haga

Hade det varit i sverige hade du inte haft råd att åka buss iofs=)

2008-03-25 @ 17:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0