Min allra basta kompis, har pa Don Det ..

Min allra basta kompis, har pa Don Det ..

Den har killen ligger och solar med mig varje dag, en fredlig rackare..

Jag mar sa bra nu, vilken skon resa jag ar pa..
Traffade en skon tysk igar, han och jag o nagra svenskar/svenskor satt pa ons enda ungdomsstalle och drack Beerlao tills de stangde 22.00. Och da javlar stanger ALLT, det blir bara kolsvart. Tur da att mina nyfunna vanner foljde mig hem med sina ficklampor, mycket bra.
Idag skulle jag och tysken besoka ett intilliggande vattenfall, men det Asiatiska monsunregnet svepte in over on 03.10 inatt. Och stannade till 12.13 idag, och jag lovar. Det gjorde det omojligt for oss att cykla till grannon, far bli imorgon istallet.
Nu ska jag ga och avnjuta en god soppa med ris, sa god mat i Laos.
Men jag mar riktigt bra i min ensamhet, och resan gor mig glad.
Saknar ju mina nara och kara forstass, o Sussi har lovat Tacobuffe till min karlskoga ankomst 15 april.
Hon ar sot och snall den tjejen, missing.
Saknar pappa Conny ocksa, och Mor christina. Men ocksa vannerna och broderna jag har utspridda over det avlanga landet =)

See you soon.. Peace and love

Ciao

Kommentarer
Postat av: papi

missing you to

2008-03-27 @ 13:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0