Brynas 4 - 2 Vasteras( kul ! )

Brynas 4 - 2 Vasteras<br>(<br>kul ! )

Hittade en gammal bild fran OlandRoots forra aret, Jojje Thunberg har tagit den och sedan delat med sig till de berorda. Bland annat mig, och jag tankte att varfor inte visa er hur kul man kan ha en sommardag pa Reggaefestival ?!

Dag nummer 10 i Laos...

Dagarna rullar pa har i Softens Mekka, om man kan skriva sa ?
Laos ar i alla fall det skonaste landet jag nansin varit i om man inte raknar med Mikael Moros Italien, men om man raknar med lander sa maste man ju rakna med Italien. For det ar ju precis vad det ar, ett land.
I alla fall har jag det valdigt bra har i Vang Vieng, och igar var nog en san dar perfekt dag pa resande fot. Jag och Sussi gick upp vid elvatiden, och at en god frukost pa det sa kallade vanner stallet har i staden. Sedan gick vi till Bungalown och tog det lugnt en stund, for att sedan forpassa oss till floden och de manga skona barerna. Vi tog oss dit i en sliten Tuk-Tuk, 20 000 kip kostade en enkelresa pa 4 kilometer ( 14 sek ). Dar satt vi sjalva i tva timmar och tittade pa den ena avslappnade manniskan efter den andra, men det var en kille som stack ut. Han gick runt i alldeles for urtvattade boxershorts, alldeles for sjalvupptagen och alldeles for berusad. Han roade sig med att kora en orgie med 80-tals mooves, for att sedan ga fram till lattkladda damer och fraga om de tyckte han var inne.
Och han skojade inte for en sekund, han var tokallvarlig och det var det som gjorde det hela sa festligt.
Svart att aterberatta men det var helt klart vart att sitta tva timmar och titta pa honom med passerande olflaskor i hogehhanden !!

( Hade egnetligen skrivit ett gang rader till, men internet som ar sa himla smidigt hakar upp sig har och saker blir inte sparade.Synd synd )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0