20 timmar behovde kameran for att paja...

Tog 20 bilder med den igar, la den pa en lite hylla bredvid sangen i bussen till mitt nuvarande tillhall (si phan dhon ).
Nar jag skulle at kort pa bussen imorse sa var det en spricka i displayen, fast inte i glaset utan innanfor.
Helt naturligt forstass att en kamera for 1000 kr gar sonder forsta dygnet, kan nog ta bilder men jag ser ju inte vad jag fotar..
Fast man skall ju inte odsla energi materialistiska prylar, heter det val.
Men nar man inte kan ha kameran i en liten vaska och bara runt den som ett barn en dag utan att den gar sonder, hur ska man da halla den hel ?
Ska forsoka formedla denna oerhort vackra miljo senare idag eller imorgon, bara man kan lagga upp bilder med den. Inte alls sakert, har ju trots allt gatt trettio timmar sedan jag kopte den !!

Saaaa trist !

Ciao


Kommentarer
Postat av: papi

Faen va trist,lider mä dej. Hoppas att den kan göra ett ok jobb änndå. Konstigt fel,bara ligga där å gå sönder? Men visst dä kunde ju va värre,ja ä glad att du verka må bra å håller humöret uppe. Ily

2008-03-26 @ 07:32:48
Postat av: brordin

fan va tråkigt brotti. ja va gör man sprid lite förbanelse över dom eller hitta en blind och kräng den

2008-03-26 @ 12:16:03
Postat av: denkytoy eller bror skit sak samma

fan hoppas du tar det bra de där med kamran låt inte de sänka dig. Njut av din tid utan en massa måsten och kom hem med en skyst storry så står jag för bärsen bara att dyka upp vet du

2008-03-26 @ 21:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0