Jag är tillbaka !



Livet rullar på, låter väldigt vanligt och väldigt tråkigt.
Men mellan en Asienresa och festivalsommar rullar livet BARA på, liksam !
Hedrade Göteborg med ett besök i helgen, med mig hade jag kusinen Hagström. Bra stad och bra vän, räckte alldeles förträffligt för att helgen skulle bli precis så där lyckad som man innan avfärd önskat.
Imorgon är det ett tufft derby mot Åtorp, och på torsdag är det en ännu tuffare mot Carlstad United från div.1.
Men det är kul att spela boll när man får kämpa för poängen, inte för att kämpa är min favoritsysselsättning. Jag tycker det är kul, men jag är inte särskilt bra på det. Brukar försöka rulla nån boll i nätet bakom motståndarnas målvakt istället, det är nästan ännu roligare !
På onsdag förresten skall jag till min mor, de har en kväll med musik och mat för anhöriga till de som bor där. Ska bli kul.
Fredag = Midsommarafton, och Midsommarafton = cykeltur runt äspedalen .
Jag och några vänner skall ha en heldag ihop, Cykling och sill o potatis är några av ingredienserna. En legendar som Westman kommer finnas på plats för att förgylla den redan oslagbara tillställningen, med han kan inget gå fel. Han kan ibland gå hårt åt Jagermeister'n, men värre saker kan hända ! Det finns ju krig i världen, bland annat..

Nu ska jag sova, du med ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0