Både Festivalen och helgen är nu över ...

 
- Jag och Daniel poserade framför Rockfoto, under Peace and love i helgen !!



En grym helg med bra musik och trevligt umgänge är över, tyvärr.
Roky Erickson förgyllde festivalen med en underbar spelning igår kväll, han är makalöst bra.
Kapten Röd gjorde som vanligt ingen besviken, träffsäkra texter med ett bra drag gör att ingen kan stå still !
Men det band som imponerade mest och bäst på mig, var ändå Kaizers Orchestra från grannlandet där banan heter "Guleböj"..Gissa vilket ?
Zigenarrock är inte en dum beskrivning på deras musikstil, otroligt bra live..

Nu ska jag sätta mig framför Tyskland - Spanien.. Hoppas inga vinner =)


Sov Gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0