Livet efter festivalen..




Bilden är tagen av Victoria från stockholm som tillsammans med några polare besökte likt oss ÖlandRoots, skönaste festivalen i sommarsverige. Jag hade som ni ser mycket utsökt sällskap under hela vistelsen, och det är A und O om allt ska bli som man önskar. Vi Bajsade i skogen tillsammans, vi skedade varandra i LiDDeL tältet. För att inte tala om när vi hand i hand intog Kalle Baah ( festivalens behållning ), minnen man minns !
Men nu är det vardag igen, tisdagar är ingen personlig favorit. Men tisdagar är dagar dom med. Jag har mycket funderingar om framtiden, beundrar de som vet vad de vill göra med livet. Jag tror jag vet, fast det visar sig att jag alltid har fel. Skulle behöva en minröjare a'la Bamse, för att staka ut en väg till livet. Vill nog bara ha ständig förändring, gillar inte att trampa i gamla fotspår. Fast det är det enda jag gör, en lättläst jävel på två ben. Som alla andra.
Ikväll skall jag till Angela och Daniel för en Tacobuff'e, sånt gillar jag. Inbjudan av trevligt sällskap en tisdagkväll, då kan man ju inte bjuda. Ska ju upp o jöbbe imorrn, tack paret Carlsson/Hagström..
Fick en ide'e om att vandra till Italien igår, vore kul att göra nåt som inte är så dyrt och tar tid. Samtidigt skall jag ner till Göteborg i helgen och ta en titt på en kanske framtida lägenhet, vad jag vill. Det vet jag inte, men jag vet att jag vill göra nåt annat en stund.
Orolig själ måste mättas, brukar jag säga när folk frågar varför jag åker på allt överallt.


Missa inte Bilddagboken.se, sök på Allemansland. Där har ni en jävla massa bra bilder från helgen.

CiAo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0