Favorit i repris !



Den skönaste festivalupplevelsen från förra årets festivalsommar står nu för dörren, ÖlandRoots mina damer och herrar.
Vad annars =).
Sveriges äldsta och bästa livereggae är på plats, Kalle Baah. Bor du nära Öland och inte har något för dig i helgen, åk då till ÖlandRoots. En festival med vakter sköna som teddybjörnar, och med artister bra som inga andra !
Stor Erik kommer och hämtar mig 14.00 alternativt 14.09 imorgon, där någongång någonstans startar årets andra festivaläventyr. Vilken helg man kommer att ha, Öl och den klassiska Tequilan får inhandlas i Norrköping eller något dylikt. Då kommer kassören säga nåt i form med "Tequila, ska ni parta va". Dialekten i östergötland slår allt annat.
Tequilakorken är också en klassiker, bara Erik tar med tuschpennan.
Förra året var så där magiskt underbart, kom dit och slog upp tältet sent på torsdagen. Festade och somnade så där festivalkontrollerat, vi åt också den klassiska festivalpizzan i Färjestaden centrum. MUMS !
Nej nu längtar jag ihjäl mig..

Vad händer under din helg ?

Tjabba tjena hallå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0