Bruce & The e street band + 57 500 i publiken = Overkligt ..


- var på Bruce igår på Ullevi, jävlar vilket drag.


I mitten av spelningen drog han av " Because the night ", jag började genast fnissa där jag satt.
Trodde det var Jane Wayne som gjort den från början, diskodrottningen.
Kommer du ihåg den, Because the night belongs to lovers. Blev lite besviken när jag insåg att hon koppat den rakt ur händerna på " The Boss ", men när låten var klar så insåg jag fakta. Det spelar ingen roll vem som koppar nåt från Bruce, han gör det alltid bäst. Jag var innan igår inget Springsteen fan, men jag får nog börja tänka över situationen. Varenda krona var det värt för att få höra " Hungry Heart " live, 57 500 personer i en storjävla allsång.
Måste rikta ett tack till Westman som gled förbi Ullevi igår kväll, efter våran ölrunda. Och inhandlade biljetten som jag använde mig av för att komma in, 520 kr.
Nu ska jag dricka Kaffe, sen ska jag ta mig utåt Kviberg där Westmansläkten slagit läger. Hemfärd till värmland väntar.

Ses och hörs ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0