Blir en helg i Göteborg..

 - jag och Hagström i brors kök i Smedjebacken ( Dalarna ).


Ytterligare en helg i Götebrog står för dörren, inga fel.
Den här gången skall jag faktist förena nytta med nöje, en lägenhet skall utforskas. Fick nys om en lya i Örgryte för några veckor sedan, den skall jag nu titta på och i. Skall bli kul att se om den faller mig i smaken, gör den det måste jag överväga ganska många saker inför hösten. Men nya utmaningar är aldrig något fel, och har aldrig varit det.
Det blir jag och far som reser till västkusten imorgon bitti, under morgondagen kan jag tänka mig att det bara blir till att ta det lugnt hemma hos bror i Majorna ?!
Känner jag oss rätt, min far och jag alltså. Så blir det nog någon öl som passerar strupen under fredagkvällen, kanske också under lördagkvällen.
Skall som sagt passa på att åka ut till Örgryte, och titta på lägenheten som blir tom i slutet på året. Spännande.
Helgen kommer att bli lika bra som vanligt i Sveriges framsida.
Lördagkvällen kommer att tillbringas tillsammans med far och bror och en god bit mat, på någon av stadens restauranger !

Ha en trevlig helg, var du än är ....

Kommentarer
Postat av: papi

Nja,är väl ytterst tveksamt om ja tar nån pilo i helgen,dä ä ju trots allt bara en vanlig helg! Men en bit mat på en enkel rest, ä helt ok.

2008-07-18 @ 07:58:12
Postat av: Haga

taaack..

2008-07-18 @ 11:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0