Facebook era !

Vi är mitt i den så kallade Facebook eran, och människorna är mer tragiska än någonsin.
Därmed inte sagt att jag ej är det !
Killar som helt utan självdistans står och spänner sig framför spegeln, tjejer som tror att de sätter ordet läppglans på kartan. Man mår ju illa av överdrivet självupptagna personer, det är många nyinflyttade stockholmare som gärna poängterar både tolv och tretton gånger att de minsann bor i den så kallade kungliga huvudstaden !
Jag har inget emot människor som packar ihop sina saker och flyttar till större städer, men man skiter ju faktist i om nån bor i Malmö bara för att kunna skriva det på FaceBook.
Tur är väl att jag är kvar, jag som är så bra i min lilla hemstad !  Det var ett rim, och sant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0