Det gick att festa en Onsdag i min stad !

Igår gjorde jag det som många som känner till min hemstad inte trodde var möjligt, jag festade.
Festa kan man ju göra var som hellst tänker du, men inte. Jag tog först några öl hemma vid,
sedan entrade jag och min vän Mikael "I've done my job" Forsberg The Red Brick.
Förövrigt en av stadens tre onsdagsattraktioner.
Där beställdes öl på löpande band, ett trevligt ställe med sköna människor.
Det var ju trots allt Onsdag i min hemstad !
När portarna stängdes på "Brickan" vandrade vi vidare till den mindre lyckade av de tre onsdagsattraktionerna, jag pratar förtås om The Kings Head..
Säga vad man vill om stället, men är man inte mycket för övervintrade maiden fans och 3 barnsmammor i 20-årskris så är det inget jag med handen på hjärtat kan rekommendera.
När jag tänker efter spelar handens placering ingen som hellst roll, The Kings Head är ingen favorit.
Men en eloge för att det är öppet, om man fryser.
Natten, jag skriver natten avslutades med en efterkräfta på Gustavsgatan.
Bara ett stenkast från mina neighbourhoods..
Det sista jag gjorde var att sänka en liter standardmjölk, ta av mig kalsongerna och ramla ner i dvala..

Det händer i min stad en helt vanlig onsdagkväll, vad händer i din ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0