Kvar pa Ko Phangan, tisdagen var av tva varldar !!

Hej igen Alla lasare ..

Gardagen kan liknas vid ett mynt, tvasidig !
Olle,Emelie,Alex,Moro,Ewe och Forsberg hyrde mopeder och drog ivag pa en lite svang runt on.Trodde de.
Jag och Sussie vaknade i stort sett nar de satt pa hojarna, vi bestamde oss hursomhellst for att vi skulle ta en dag pa stranden eftersom de senaste dagarna bjudit pa riktigt risigt vader. Ett val vi inte angrar, dels for att vi hade det sagolikt bra pa stranden. Men ocksa for att moppedisterna kom hem dyblota och skrackslagna klockan sju pa kvallen, Forsbergs blick som annars brukar vara fast och tilltalande var som forbytt.
De hade tillbringat dagen i jungeln bland odlor och ormar, i hopp om att finna en omtalad badstrand.
Jag tror de fann den, dock tre timmar senare an vantat. Deras vandring avslutades med en simtur bland koraller fram till baten som skulle fora dem i sakerhet, eftersom jag inte deltog i denna utflykt kan jag inte mer gora an att aterberatta om " The junglewalk ".
Om vi atergar till min coh Sussie's dag sa kan man sammanfatta den som helt underbar, jag fick sakert tre pussar 6,5 timmar. Da maste en man som jag vara helnojd ;)  tssss
Fick hur som hellst mycket av den varan, och det var skont att vara med henne pa stranden..No details..
Vart var vi ?
Jo just det pa stranden, nu sitter jag pa internet cirka 23 meter fran var Bungalow.
Ikvall ska vi ta mopederna upp pa berget for att njuta av solnedgangen, vanstertrafik. Scary.

Ikvall kommer ocksa var efterlangtade fotodebut att aga rum,
Ga in pa bilddagboken.se
Skriv in larambla upp till hoger pa sidan dar det star SOK.
Da kommer du in pa var bilddagbok och sen ar det bara for dig att njuta av var fotokonst!!

Vi snakkes snart igen som norrmannen skulle sagt...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0