Kalle Baah hägrar, månne ?

Kalle Baah hägrar, månne ?

Imorgon lördag blir det till att dricka några öl med goda vänner, mycket talar för att jag och Seb Andersson tar oss till stadshotellet under natten till söndag.
Jag hoppas på en trevlig kväll, barhäng med The Seb brukar vara mycket tilltalande !!

Nästa helg funderar jag på att styra min lilla men effektiva Opel mot Svenska Reggaemeckan, jag pratar förstås om Skärblacka. Jag skall dock ej enda fram till Skärblacka utan till storebror Norrköping, där spelar nämligen Sveriges äldsta och till synes bästa Reggaeakt under lördagsnatten..
Jag pratar naturligtvis om Kalle Baah, gillar man Reggae gillar man Kalle Baah. Och gillar man inte Reggae så gillar man troligtvis Kalle Baah i alla fall.
Så om jag får med mig nån själsfrände på tur så talar mycket för att jag snarkar på något billigt vandrarhem i norrköping nästa lördag, vi kanske ses ?

Kommentarer
Postat av: I´ve done my job

kan jag tacka nej?

2008-02-02 @ 12:40:16
Postat av: sussie

kul med kalle baah! sag att du har en beundrare..snygging dar.;0 hoppas du inte bjuder ut dig for mycket. hihi
kom hit nu!!!

love you du betyder mycket

2008-02-03 @ 11:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0