Just avslutad frukost och nu? Svar: Tok regn !!

For forsta gangen under resan regnar det rejalt nu, men vad gor det mig..
Nu kan man ligga i hangmattan utan daligt samvete, Forsberg ar av samma uppfattning.
Igar blev det tacobuffe a'la Canada, en mycket trevlig upplevelse med nagra ol och schysst sallskap =0
Efterat blev det hemgang med en Bucket i handen ( en hink med red bull smirnoff och dricka, dock mest smirnoff ),
vi avnjot den och mycket mer under kvallens gang..
Nu sitter jag och Sussi pa ett intenetcaf'e och har det bra, borjar bli sugen pa kvallens handelser.
Full moon party star for dorren och vi ar mer laddade an nagonsin, Forsberg sa nat om att ta det lugnt ikvall.
Han far tyvarr sopa de planerna under mattan, och ta fram mattan nar han och jag softar pa nan skon o om nagon vecka !
For ikvall blir det fest.
Foppa stack nu, han skulle hem och besudla sin bungalow.

Vad fan mena han med det, medans jag tar reda pa svaret sa far ni se till att ha det underbart hemma i kylan..

Hors snart igen

Kommentarer
Postat av: I`ve done my job

Varfor ska allt vara sa harligt Marcus ?!

2008-02-25 @ 05:11:42
Postat av: Besudlad

Javel vad bilder ni levererar - NOT :-(

2008-02-25 @ 11:32:58
Postat av: banditen

Vill bara stamma av att det ar OK med Foppas rivsar i ljumsken...

2008-02-25 @ 11:34:47
Postat av: foppa

Banditen > rivsaret ar helt ok.. funkade i sondags pa fullmoon! =)

2008-02-27 @ 15:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0