Det är dags igen...

Det är dags igen...


Vi två vilsna själar styr mot Asien nästa måndag, vill du läsa om våra crazy upptåg eller titta på våra x2000 tåg så går ni in på denna blogg alternativt Bilddagboken.se och klickar er vidare till Alias: larambla !!

Vi ska göra allt för att visa er Asien från den rätta baksidan och framsidan av vår egen resa..

Fakta är ! Vill du läsa om vår två månaders holiday så går du in på denna blogg, vill du bara se och känna på oss så går du in på bilddagboken och skriver in larambla..

Just fan, detta har jag ju redan skrivit om förut.. eller inte förut utan tidigare i detta inlägg.

Ciaaaaoo

Kommentarer
Postat av: Vilsen själ

Himmelrike! Det är vad som möter oss morgonen den 19 februari. När Vi tillsammans tar första kliven in på Thailändsk mark. Jag sitter hemma och myser i tankarna, drömmer mig en vecka fram i tiden. Himmelrike! Jag tror och hoppas att du och jag får en fantastisk vistelse under våran så kallade holiday.

2008-02-12 @ 14:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0