Almost there..

Almost there..


helt underbart...
Nästa måndag den 18:e februari styr jag och forsberg mot arlanda för en flygtur till bangkok, vi är hemma igen den 15:e april !!
Äntligen har drömmen blivit en sanndröm, jag ska tillbringa två månader i asien tillsammans med en god vän.
Och jag kommer träffa en hel del sköna personer där nere, bland annat en tjej som jag gillar särskilt mycket..
Hoppas du gläds med mig och inte blir avundsjuk, det skulle jag aldrig var om jag var i din sits =)

trevlig helg !!

Kommentarer
Postat av: Foppas ena syster

Jag gläds åt dig... och brollan också då! *hehe* Va fasiken, avundsjuk ska man väl inte behöva bli... Är väl bara att ta sig i kragen, spara ihop pengar och åka om man nu är så ivrig på att åka, eller va hur!? *blink*

Kram.

2008-02-09 @ 21:03:30
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/
Postat av: Sussie

Hihi gott att du kommer snart snygging! Jg Ar i kambodja nu och har ar det inte lika bra som i thailand! Telefonerna funkar inte har sa jag kan inte te emot nara goa mess fran dig :(

ses snart!

Love

2008-02-11 @ 07:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0