Ny vecka, men nya möjligheter ? ....Nja..

 
Me and Karin aus Stockholm, on the Öckerö island.


Sista jobbveckan innan den långa julledigheten, nu ska man vara glad och positiv. Alla skall le och njuta av den underbara julen, jag skall göra mitt bästa =) Skall bli grymt kul att träffa alla jag gillar så mycket i Karlskoga, 23 december tex skall jag till Seb på smaka av skinkan kväll hahaha
Seb slutar aldrig att förvåna när det gäller mysiga saker, han e fan den mysigaste jag känner !
Skall träffa tjocka släkten, eller tjock och tjock vetefan. Men släkt är det i alla fall.. Och så är det ju lite andra personer man vill träffa också !
Julen kommer lägligt i år, mycket skönt avbrott i det nya Göteborgslivet. Det är inte bara att flytta, mycket nya intryck. Och så ska man ju lämna avtryck också, det är mycket med det jordiska.

Skriv nån kul kommentar när du läst detta, nåt juligt =)'
Blir så klaaaad !!
????

Kommentarer
Postat av: biggaloppa

Jasså var det det till göteborg han hadde rymmt...

2008-12-15 @ 15:07:30
Postat av: Sofia

Släkten är visst tjock- Därför skippar vi julmaten i år och går direkt på julklapparna:)

2008-12-16 @ 00:50:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/16879

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0