Nu är det helg igen, mycket har hänt sen vi lästes sist..



Livet är ständigt märkligt, ena dagen är man 2. Nästa dag är man 1, det är jag nu. 1 .
Singular som man alltid bokstavera det i grammatiken på Karlbergsskolan, inte för att jag vill. Snarare för att det är nödvändigt som läget är nu, ohållbarheten vann ! Känns som allt vinner över en, i alla fall just nu. Skall bli skönt med lite jul, god mat och dryck brukar ju kunna få en på bättre humör. 16 dagar kommer jag vara ledig runt jul, alldeles lagom haha.....
Ikväll skall jag o Maja idolmysa, tacogratäng står på menyn. Det skall bli mycket trevligt, som vanligt när en hänger mä ho. "Bruden från brukö" !! På lördag skall jag kanske på en Reggaeklubb i gamlestaden, men det märks. Att planera allt för mycket saker är inte min melodi, inte just nu. Det är ganska många saker som inte är just nu, inte just nu .
Jo just ja, till veckan kommer Hagström ner till västkusten. Vi skall gå på Governor Andy på pusterviksbaren fredag kväll, Looptroop blev inställt av någon anledning. Synd Synd.
Nu ska jag laga Wok, som Pad Thai när en va i Thailandet !!

Tack du
Tack du..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0