Vecka 36, veckan då frågetecken skall bli utropstecken ..



I veckan får jag reda på om jag får jobbet som jag var på arbetsintervju för i fredags, vore så skönt.
Det skulle göra att jag bara kan slappna av i September, och veta att jag har ett jobb som väntar på mig tills jag kommer ner. Men segrar skall man inte ta ut i förskott, det har jag lärt mig. Men det är så svart att sluta hoppas, finns ingen ide'e att sluta göra det i och för sig . När en "tänker ätter" som man säger, om man är uppväxt mellan Ljunggrens motor och Dano. Och det är ju jag, det vet jag !
Veckan som heter trettiosex skall ägnas åt att packa ihop saker i lådor, allting jag skall ha med mig till Göteborg. Har inte nån lust alls med just det momentet, men det måste göras. Och då gör man det.
Skall även flytta allting till lägenheten i gbg denna vecka, två fotbollsmatcher skall också avklaras. Det blir en till vecka utan andrum, men det är ju det jag trivs med. Tror jag !
Hoppas att din vecka blir grym.
Vi ses fler gånger på Ingenmansland i veckan

PuSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0