This is vecka 35...

 Far och jag på en av våra resor genom åren, detta från SIDE i turkiet ..

Onsdag :
Skall klippa mig 10.00..
Sen blir det nog ganska lugnt, kan bli en del plock inför Göteborgsflytten. 18.00 är det avspark i Kristinehamn, matchen är väl slut runt 20 och då blir det bara hem till sängen..Ska ju upp tidigt på torsdag !

Torsdag :
06.05 går bussen från Karlskoga, mellanlandar i Örebro en timme senare. Sedan hoppar jag på tåget till Göteborg, framme i Gbg 12.00. 14.00 skall jag på en arbetsintervju, som jag hoppas leder till ett arbete. Efter det drar jag hem till Sjöa och Fia för att ha det kul med dem under kvällen, kanske blir någon aktivitet. Det märks..
Skall även övernatta hos dem, tack tack.

Fredag :
- en blir en jäktig dag, och förhoppningsvis väldigt givande. Den börjar i Göteborg och slutar på Stråvallen, 09.00 skall jag på arbetsintervju nr.2 för denna Gbg vistelse. När den är klar blir det till att röra sig mot stationen, för att hitta ett tåg att åka hem med. Det vankas match även under fredagen, Hertzöga står då för motståndet. Även denna drabbning står vi som hemmalag, matchen startar 19.00 tror jag.
Efter matchen skall jag bara ta det lugnt, gud vad skönt det skall bli. Efter en seg vecka, med väldigt mycket jobb !

Lördag :
Blir antingen i Karlskoga eller i Smedjebacken, några polare till bror skall hälsa på i dennes hemort.
Kungers spelar tydligen där under lördagen, och då är det ju fest naturligtvis. Återstår bara att avgöra hur sugen jag är på att flänga runt fler dagar under denna vecka, har blivit mycket fram och tillbaka.
Och det känns när man lägger huvudet på kudden, och kroppen under täcket !

Söndag :
Blir bara väldigt avslappnad fram tills jag börjar arbeta 18.00, hoppas då att jag har lite klart med jobb i Göteborg efter intervjuerna.
Hoppas Hoppas


Ha en skön vecka, du som läser mina rader.. Om det är någon som gör det ?

Kommentarer
Postat av: de rock

Alla läser dina rader. En del medvetet och andra omedvetet.

2008-08-26 @ 23:50:35
Postat av: doktor knark

jag läser mest mellan raderna....

men det står ju inget där så jag ska nog sluta med det :P

2008-08-28 @ 11:39:08
Postat av: Yrrving the gun

Jag är iaf en trogen anhängare, bra updates ;D hare kul inatt på TB. Bless one!

2008-08-31 @ 10:02:37
URL: http://www.myspace.com/barkbeat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0