Snart Göteborgare..



Känns lite skumt, men snart är jag Göteborgare. Nåt jag drömt om i flera år, det är snart sanning.
Ska ner på två arbetsintervjuer under närmaste veckorna, känns lite mer äkta nu när man har lägenhet fixad. Livet är verkligen fullt av möjligheter om man är öppen för dem, en ganska skön känsla att bära med sig när allting känns grått.
Men en flytt innebär också att man försummar mycket i hemstaden, vissa saker kommer jag sakan grymt mycket. Samt vissa personer, men jag får ju i alla fall med mig Hagström ner som en tänkt själsfrende. Eller i alla fall var helt fel ordval, det skall bli grymt !
Nästa vecka är full av arbete, nåt som man kommer ha nytta av första tiden i Göteborg. Kommer väl inte tjäna grova stycken sedlar första tiden, men vem vet ?!
I veckan var jag i Stockholm och hälsade på vänner från min asienresa, Felizia, Johanna och Karin. Tre charmanta damer med hjärtat på rätt ställe, mycket trevliga. Vi stekte pannkakor och var på Gentleman på Gröna Lund, otroligt skön spelning !
Här har du den bästa låten från spelningen, bara att njuta..

http://www.youtube.com/watch?v=JE5nsr1tEAQ

helt underbart !

Nu ska jag få den här dagen att fortlöpa på mitt eget lilla sätt..

Trött
Fet
23  !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0