Slutet på veckan..

......blir faktisk ganska trevlig, tror jag.

Fredag :

Först en sovmorgon, för att sedan gå till jobbet 10.30. Där stannar jag till 15.30.
15.45 har vi samling med fotbollen för bortamatch mot IFK Sunne, en lång kväll väntar.
Efter att vi tagit tre poäng där så åker vi hem, inte omöjligt att man njuter av någon öl i bussen hem !!
Belöningen efter en tuff dag =)
GooooNatt

Lördag :

Skall skriva över lägenheten 10.00, skall ju till Göteborg senare i höst. Efter det styr vi kosan till örebro för O'learys fotboll under eftermiddagen, senare vankas det korridorsdest. I regi av Patrik " Putte " Karlsson, då kan man inte räkna med annat än fullt ös. Har man tackat JA, så är det bara att bita i den gröna pistagenöten och festa på. Natten blir antagligen jävligt lång och jävligt rolig, hoppas hoppas..
Nattinatti

Söndag :

Vaknar förhoppningsvis med ett lätt huvud i örebro under förmiddagen, inget talar dock för det. Men man får se, skall inte ta ut nåt i förskott. Det misstaget är redan gjort och begravt, that was a swedish ordspråk.
Eftermiddagen skall ägnas åt Sussis 20 årskalas, har blivit inbjuden av födelsedagsbarnet. Och det tackar man ju inte nej till, tårta och söl är ju två av mina stora hobby's. Så varför inte kombinera dem hahahaha
Kvällen blir grymt lugn, av olika anledningar..

Sov Gott

Ps.
Thörn och jag har bokat stolar på ett Ryanairplan som går till London 4 Oktober, 5 Oktober spelar vårt hjärtelag West Ham United på Upton Park mot Elmanders Bolton. Gissa vilka som är på plats då ??  ds.


Kommentarer
Postat av: Slimsusie

Grattis till mig & Puss till dej :D

2008-08-22 @ 20:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0