Pode i Pargen..

Hej Hej hallå på er..
Imorse kom jag hem från min blixtvisit i göteborg, nu ska jag ner på stan och käka lite fläskfile med Hgström!
Livet känns aningen uppochnervänt för tillfället, värmen och mitt jäktiga leverne är starkt bidragande..
I eftermiddag startar serien om med bortamatch mot Skattkärr i Karlstad, efter 3 poäng så blir det lite fest och PiP besök.
Karlskogas nya sommarattraktion, dessa band skall jag se när jag anländer !

Håkan Hellström

Fibes, oh Fibes !

The Soundtrack of our lives

Adam Tensta ...

Soundtrack är prio ett, vill öltältet vara viktigare än de andra akterna så får det naturligtvis vara det..

Hoppas du får en bra helg, min kommer bli kanon, enligt förhandsrapporterna !!

Arrievidecci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0