Från klass till förnedring, samma kväll i Karlskoga med omnejd ..



.. det blir det ikväll, då jag om men timme skall besöka Teater Nolby och föreställningen " Haren och Vråken ". För att fem ynka timmar senare entr'a stadshotellet i hemstaden, som att vända på ett mynt.
Förhoppningsvis blir teatern mysig och sevärd, det är alltid kul att stödja teaterföreningen med ett besök. Man skall ju stödja den lokala kulturscenen, inte sant ?
När föreställningen är över sätter jag mig i min vita corsa, och styr mot Karlskoga igen. Då blir det en dusch och ett gäng öl, för att senare ta mig till statt. Hoppas på en kul kväll =)
Och intervjun i Göteborg under fredagen gick bra, tror jag. Det jobbet vill jag verkligen verkligen innehava !

Nu ska jag hoppa in i corsan och styra mot Nolby..
På återläsande !!

CiAo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0