Efter jobb kommer alltid nöje ?!

  
¤ Gentleman ¤


I alla fall denna gång..

Denna vecka kantas av en massa jobb, en jävla massa.
Nästa vecka blir dock mer trevlig än jobbig, Måndag och Tisdag jobb för att sedan resa till huvudstaden. Där skall jag på en liten minisemster tillsammans med en tjej, som är speciell för mig. Vi ska åka lite båt och dricka (lite) vin, efter den nöjestrippen stannar jag i huvudstaden några dagar. Skall träffa mina vänner från asienresan, Felizia,Johanna och Karin. Vi skall gå på "Grönan" på torsdagkväll för att beskåda tysklands svar på bra reggae, vem om inte Gentleman.
Skall bli kul att se deras ansikten igen, vi hade riktigt kul ihop i asien. Så först blir det mys med söta tjejen nr.1, för att sedan genomföra en reunion med vänner från mitt livs resa !
Sååå, nästa vecka är som en dröm jämfört med den som pågår nu...


ses i slutet av tunneln, bare du o ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0