Sommarens viktigaste datum är nu inbokade..

Sommarens viktigaste datum är nu inbokade..

Ikväll blev det klart, det jag så länge velat fått klart. Biljetter till Öland Roots och Peace and love har nu inhandlats, nu återstår endast Putteiparken plåten hihi
Det är ju så att Turbonegro måste ses under deras enda festivalspelning, och det måste ske på PIP.
Kalle Bahh som skymtar upptill, kommer jag skåda två tre gånger innan sommaren blir höst !
En sommar utan Kalle Baah är ingen sommar, och en Kalle Baah utan sommar är ingenting det heller.
Nu ska jag lägga mig i sängen och sluta ögonen!

Och till sist, Vila I Frid kära Mormor.
Jag tänker på dig..

Kommentarer
Postat av: Emma

Har nu också fixat Rootsbiljetter, känns mkt bra!
Vandrarhemmet bokade vi in oss på redan i november, men tänkte åka ner redan på torsdagen, och en natt i tält ska man väl klara av. :D
På Pontiacfronten intet nytt... men har ju hittat din blogg iaf. :)
Tråkigt med din mormor, en av nackdelarna med att bli vuxen.
Kram /E

2008-05-01 @ 14:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0