Hemma i hemstaden, med delade uppfattningar..

Hemma i hemstaden, med delade uppfattningar..

Nu efter en mycket mödosam hemresa är jag hemma i mitt Karlskoga, med delade uppfattningar om vad som är det glamourösa livet. Så här ser jag ut hur som, ser ut som en blandning mellan Carles puyol och en sopgubbe !
Men det är inte mitt fel, det är Asiens.
Har en hektisk dag framför mig, skall fixa lite sponsorer till fotbollslaget och hälsa på diverse personer i min omgivning. För att säga några ord om resan så sammanfattar jag den som det absolut största äventyret i mitt 22-åriga liv, ganska självklart i och för sig. Jag som knappt varit utanför 70-skyltarna !
Träffade mycket trevliga människor på olika ställen, och det förgyller tillvaron. Även på resande fot.
De starkaste minnena fran resan var nog i slutändan ankomsten till Khaosan Road 19 februari, känslan är obeskrivlig av att ha två månader framför sig i främmande länder. Och inte någon kan stoppa dig, men också självklart det berörande besöket på S-21 och The Killing Fields.. Båten jag färdades i är tagen i hamn och ankare't sitter hårt fast i den dyiga havsbotten, men snart igen skall jag lätta på det och fara ut i världen igen. Skall bara samla lite energi först, det blir inte svårt efter denna upplevelse.
Nu ska jag ta mig an göromål i hemstaden, det är också intressant. Har nästan glömt hur man gör, här hemma =)

Kolla bilddagboken, där finns mina sista bilder..

Kärlek och Respekt från mig till er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0