Den langa vantan pa flygplatsen, en dag att glomma..

Sitter nu pa suwarnahubi flygplatsen i Bangkok, den heter nagot i den stilen. Jag vet inte riktigt men jag tror det.
Har varit har sedan 9.18 imorse, och nu ar klockan 15.02. Tiden gar fort nar man har roligt, jag laser en hel del i min bok om Pol Pot och Cambodias historia. Den gor att timmarna gar fortare, inbillar jag mig i alla fall :o
Om ex antal timmar ar jag hemma i sverige igen, det skall bli skont att traffa far och sussi pa flygplatsen. Och tisdag kvall ar det fotbollstraning, precis som vanligt pa tisdagsommarkvallar ( ar det ett ord overhuvudtaget? ). Skall bli kul att komma in i fotbollslunken igen, det har man saknat. Det och nagra mer saker, men inte manga fler.
Internet ar inte billigt pa flygplatsen, 1 timme = 300 baht ( 60 sek ).Men det far tiden att ga, och tid ar ju som bekant pengar.
Nu ska jag sluta skriva, jag har en seg dag framfor mig. Du behover for forsta gangen pa tva manader inte vara avundsjuk pa min situation ?! Om du nu har varit det tidigare, vad vet jag.
Hemma i karlskoga runt 14 pa tisdag..
Ses da..

kram kram fran Bangkok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0